[Bibliometrija] citiranost i H-index za upis u MOZVAG

Iva Melinscak Zlodi imelinsc at gmail.com
Thu Jul 22 10:24:03 CEST 2021

Da, nula je definitivni podatak i upisujete ga. (prazne ostavite one koje
mi jos nismo uopce popunili, ili je upisan neki komentar - to znaci da su
problematicni i da moramo jos nesto poduzeti sa Scopusom, prije nego
dobijemo konacni podatak).

OIB-e sam maknula, da kao ne drzimo privatne podatke na Drive-u i ne
gledamo ih svi, ali ako vama to olaksava, dodat cu ih ipak natrag.