[knjiznica-eventuse] jucer i molba

Višnja Novosel vnovosel at ffzg.hr
Tue Apr 24 10:25:58 CEST 2018

Drage kolegice,

Mislim da ste jučer odradile (i do jučer) sjajan posao i da trebate biti
zadovoljne s onime što ste pokazale. Tura je, čini mi se i po odazivu, bila
pun pogodak i baš mi je drago da ste bile toliko kreativne. Možda nije bilo
ljudi koliko smo htjeli, ali ne zaboravite da smo se ove godine prvi puta u
to upustili, i da možemo puno jučerašnjih aktivnosti i ponoviti.

Hvala svima na angažmanu!

Usput, jedna molba koju sam jučer dobila od spremačica - mole da baš ništa
ne lijepimo po inoksu, sve ostalo može proći, ali ovo im je teško očistiti.

Pozdrav,

Višnja

Višnja Novosel, mag. bibl.

voditeljica knjižnice