[knjiznica-eventuse] pregled danasnjeg sastanka

Lucija Klanac klanac.lucija at gmail.com
Wed Aug 29 18:05:16 CEST 2018

za 200. obljetnicu sam našla ovaj kratki film iz 1910. koji je prva filmska
adaptacija Frankensteina.
Traje 16 minuta i ima creativce commons što znači da ga smijemo koristiti
pa ga možemo puštati u prizemlju na telki! :)

https://www.youtube.com/watch?v=8hym4dWvxSo

sri, 29. kol 2018. u 16:39 Lucija Klanac <klanac.lucija at gmail.com> napisao
je: