[knjiznica-eventuse] Kutije

Elvira Gotal egotal at ffzg.hr
Mon Dec 3 09:34:14 CET 2018

> Hej...

Kutije su dolje, nema potrebe za nekim postavljanjem, jer u stvari ništa
ne postavljamo..... danas se postavlja Camilla Lucerna, :)) samo ako netko
ima neke prinove... možemo ih staviti dolje na policu...

i mislim da vicevi i citati nebi trebali biti svaki tjedan.... možda jedan
tjedan vic pa drugi tjedan citat... čini mi se to puno sadržaja, brzo će
se zasititi. Kratka je forma, ali svejedno.....

Što vi mislite o tome? Kuki?

Elvira

Elvira, ovo je zakon :)