[knjiznica-eventuse] Noć muzeja

Denis Gaščić denisgascic9 at gmail.com
Mon Dec 10 14:05:38 CET 2018

Meni je svejedno

Srdačan pozdrav

Denis Gaščić
univ. bacc. inf.
Novinar
24sata d.o.o.
Oreškovićeva 6H/1 | 10010 Zagreb | Hrvatska
OIB: 78093047651
T: +385 91 6400 242
F: denis.gascic at 24sata.hr
denisgascic9 at gmail.com

www.24sata.hr www.24sata.biz www.express.hr www.joomboos.hr www.miss7.hr
www.zdravakrava.hr www.gastro.hr www.klokanica.hr www.autostart.hr
www.goal.hr www.njuskalo.hrwww.mojkvart.hr www.pixsell.hr www.newsroom.hr
www.redpoint.hr www.styria.com

IZJAVA O ODRICANJU ODGOVORNOSTI: Ova elektronička pošta može sadržavati
povjerljive informacije i namijenjena je samo osobama na koje je
naslovljena. Ukoliko Vi niste navedeni primatelj nije Vam dopušteno
koristiti njen sadržaj, kopirati ili dalje prosljeđivati. Molimo Vas da ako
ste greškom primili ovu elektroničku poštu o tome odmah obavijestite
pošiljatelja i izbrišete ovu poruku. Styria medijski servisi d.o.o. ne
prihvaća nikakvu odgovornost za eventualnu štetu nastalu primitkom ove
poruke i priloga sadržanih u poruci.
DISCLAIMER: This message may contain confidential information and is
intended only for the individual named. If you are not the named addressee
you should not disseminate, distribute or copy this e-mail. Please notify
the sender immediately by e-mail if you have received this e-mail-message
by mistake and delete this e-mail-message from your system. Styria medijski
servisi ltd. accepts no liability for any potential damage caused by this
message and files attached to it.