[knjiznica-eventuse] noćne djelatnosti...

Višnja Novosel vnovosel at ffzg.hr
Tue Dec 11 11:14:00 CET 2018

Draga Stela,

Kao što sam već napisala zbilja ste bili brzinski jučer. No, ovako – što se tiče profesora za živu knjižnicu, svakako sva imena treba dogovoriti i s prodekanom Bagićem, to sam rekla i kolegi Denisu.

Što se tiče teme Noći muzeja – digitalna knjižnica – nije isključivo i samo digitalizirana građa/mi to nismo radili pa nemam popis naših digitaliziranih knjiga – to se radi u HAZU i NSK i nekim drugim nacionalnim i nadnacionalnim projektima. Zato je bila i ideja da se naprave kratke 15-minutne prezentacije vezane uz građu koja nije u fizičkom obliku, kao i takvim uslugama. No, kad ste već toliko zapeli za RARU, ok – samo što će linkovi na digitalizirano morati biti s drugih ustanova.

Što se tiče noćnog dežurstva, čini mi se da je lani bilo teško pohvatati ljude iza 21h, ali možemo probati i duže ako mislite da treba. Samo kažem.

Lijep pozdrav,

Višnja