[knjiznica-eventuse] ljetne preporuke

Elvira Gotal egotal at ffzg.hr
Mon Jul 2 08:26:37 CEST 2018

> Hej,
ako radimo novu turu, samo da znate tu na pultu na 3. katu ima još zaliha
od dvadesetak knjiga koje smo već prije izdvojili, naravno možemo ih
zamijeniti... i ima još malih bookmarka... ja ću ponovno napraviti kratki
tekst za 5 knjiga....

Treba im na pultovima skretat paznju na to... ovako mozda niti ne znaju da