[knjiznica-eventuse] sastanak

Katarina Starčević katarina.starcevic at gmail.com
Fri Jun 1 09:32:07 CEST 2018

da, bilo bi im baš super pokloniti i neke ulaznice za kino, ali ne znam
možemo li to i kako bi to išlo... znam da bi meni to bio odličan poklon! :)

što se bookmarka tiče, pa mogli bismo tako nešto, to se onda samo isprinta
i izreže, jedino što će biti na običnom papiru - ne znam jel to smeta?
jedino za što nisam sigurna u vezi s njima, a i u vezi s ovim "blind date -
summer edition" (što mi je dobro, kratko i jasno) - trebamo li ipak sve
pisati na hrv? jer znam da ima onih koji će komentirati da mi govorimo
hrvatski, a ne engleski :D pa ne znam trebamo li misliti na te komentare
ili ih zanemariti - s druge strane, imamo strane studente i bilo bi ok da
je tekst na engleskom, a naši ionako razumiju.. što mislite?