[knjiznica-eventuse] sastanak

Katarina Starčević katarina.starcevic at gmail.com
Mon Jun 4 09:16:03 CEST 2018

heheh, hvala :)

nego, evo i kratki rezime sastanka. dakle, odlučeno je:

1. izdvojit ćemo 20 knjiga koje ćemo postaviti na veliki stol u prizemlju

2. *Elvira, Kuki, Lucija i Stela* izdvajaju svaka po 5 knjiga i pišu
nekoliko natuknica o njima na papiriće, kartončiće, što god im padne na
pamet :)

3. *Irena, Katarina, Petra i Žana* pakiraju knjige kad cure jave koje su
odabrale

4. sve treba biti napisano i upakirano do *petka* *15. 6.*

5. izložba se postavlja u *ponedjeljak*, *18. 6.**,* *ujutro* (dogovorimo
još vrijeme) - postavljaju one koje su ujutro taj tjedan (Elvira, Inja,
Irena, Katarina, Kuki, Lucija i Stela - čak ne moramo sve, ima nas na
bacanje :D)

6. *dekoracije*: pijesak za plažu (Kuki i Petra), kišobrančići, mali luftić
(Stela), ručnik na koji ćemo staviti knjige (Katarina), sunčane naočale
(izgubljeno-nađeno) + šta još kome padne na pamet :)

ako sam šta zaboravila, dopunite! :)

možemo onda vidjeti kako idu knjige prva 2 dana pa možda pripremiti još za
tjedan iza (25. 6.) - što mislite? opet sve iste osobe, kad ćemo se već
uhodati?

Dana 2. lipnja 2018. u 20:56 Ivana Kukić <ivanakukich at gmail.com> je