[knjiznica-eventuse] prijedlog

Elvira Gotal egotal at ffzg.hr
Thu Jun 7 13:39:27 CEST 2018

Pozdrav,
znači palo mi na pamet... ako se slikaju neka to bude neki folder pod
nazivom "knjiga na ljetovanju" ili nekaj slično... i ako pošalju fotku svi
mogu birati
 iz seta - "biraj iskustvo - nepoznata knjižnica": želiš li...

a) vidjeti najstariju knjigu u knjižnici - ne diraj, samo gledaj
b) prošetati mostom koji spaja knjižnicu i zgradu FF-a
c) saznati/vidjeti koja je najskuplja knjiga u Knjižnici
d) zaviri u zatvoreno spremište
e) upoznati voditeljicu knjižnice
f) 5 min date s knjižničarom.  - hahahahahahahahaha,  e i f su šale... ali
ako ima netko još sličnih....

ako sad imamo 20 knjiga i još možda 20 kad pokupe, to je 40 ljudi od kojih
bi možda slike poslalo pola. znači nekih 20 ljudi bira iz seta "nepoznata
knjižnica" jednu stavku.... ne čini mi se toliko zahtjevno za
sprovesti....

iako bi to možda bile bolje nagrade za nešto drugo. što će biti vremenski
kraće... ovak možda zaborave kad se vrate s ljetovanja da dođu po svoje
iskustvo :)))