[knjiznica-eventuse] prijedlog

Irena Martinovic irmartin at ffzg.hr
Fri Jun 8 10:39:32 CEST 2018

Može pon. :-)
  ----- Original Message -----
  From: Petra Kos
  To: Katarina Starčević
  Cc: eventuse at mjesec.ffzg.hr
  Sent: Thursday, June 07, 2018 3:54 PM
  Subject: Re: [knjiznica-eventuse] prijedlog

  Može sastanak u ponedjeljak :)

    Predlažem još jedan sastanak da to dogovorimo, da se ne zatrpavamo mejlovima - u ponedjeljak u 13h? AV dvorana (s klimom)?

    Dana 7. lipnja 2018. u 14:06 Katarina Starčević <kstarcev at ffzg.hr> je napisao/la:

      ooo, sviđa mi se ovo :) baš je dobro! možemo i ponuditi i filmsko iskustvo u AV zbirci, kino samo za tebe i tako nešto još :)
      prijedloge na papir, treba sve zapisati :)

      slike bi slali nekome na mejl?