[knjiznica-eventuse] Podsjetnik

Ivana Kukić ikukic at ffzg.hr
Thu Jun 14 10:21:23 CEST 2018

Hej Kejt!

Danas dođem po svoju hrpicu knjiga pa ih sredim. A što se tiče fejsa  i
instagrama...Napravit ću objavu s onim plakatom, a kad nam budu slali svoje
slike s ljetovanja na fejsu ću napraviti jedan album u koji ću stavljati
sve slike koje stignu. Na instagramu će se vidjeti jer će imati # koji
odredimo.

Što se tiče ponedjeljka, mene na kraju nema. ALi radim u subotu ovu pa mogu
pomoći ako treba još nešto ranije pripremiti.

Kuki

Ivana Kukić, dipl.knjiž.
Knjižnica Filozofskog fakulteta,
zbirka za psihologiju