[knjiznica-eventuse] ljetno štivo

Katarina Starčević kstarcev at ffzg.hr
Fri Jun 15 17:02:43 CEST 2018

što se tiče nagrada za ljetne preporuke - ajmo se probat onda odlučit*
najkasnije u ponedjeljak ujutro*. znam da preko vikenda i izvan radnog
vremena ne čitate mejlove, ali nemamo baš sad više vremena za neodlučnost.
onda u pon Kuki to objavljuje, a i mi to moramo dodati uz knjige.

Dana 15. lipnja 2018. u 15:37 Višnja Novosel <vnovosel at ffzg.hr> je