[knjiznica-eventuse] ljetno štivo

Elvira Gotal egotal at ffzg.hr
Mon Jun 18 09:04:02 CEST 2018

> Pozdrav svima,
danas postavljamo u 14. do onda moraju biti gotove te nagrade. trebam
konkretan tekst da bih ispravila ili promijenila. još se trebaju sve
izrezati i upakirati s knjigama.

meni osobno dobro zvuči most, jer oni ne znaju da mogu tamo prošetati, a
većina koja ne posjećuje drugi kat ni ne zna da je most na drugom. to je
bilo napeto i studentima na praksi jer nikad nisu prošli. mislim da bi i
ostalima bilo.

pa molim da mi do najkasnije 11 javite točan tekst. u prilogu vam šaljem
kako to trenutno izgleda....

Elvira je već napravila te papiriće za knjige s ovim trima nagradama - pa