[knjiznica-eventuse] Bergman

Elvira Gotal egotal at ffzg.hr
Fri May 4 17:38:29 CEST 2018

okviri, prizori, ogledala, ekrani. okviri bi mogli visjeti s prvog
kata i sa sajla i di god, u okvirima se mogu slikati i gledati jedni
druge. iskrivljavati ili uokvirivati stvarnost. na okvirima mogle bi
biti bergmanove rečenice. iz njegove autobiografije. okvire lako
izrežemo iz raznoraznih starih postera......

npr. Ritam mojih filmova zamišljan je već u scenariju, za pisaćim stolom,
a rađao se pred kamerama. Svaka improvizacija meni je strana.  ili

Stvorio sam u sebi neku vanjsku osobnost koja je imala vrlo malo veze s
mojim „istinskim“ ja.

meni se jako sviđa problematika zrcala... možda bi mogli posložiti samo