[knjiznica-eventuse] shakespeare update

Višnja Novosel vnovosel at ffzg.hr
Wed May 30 14:18:02 CEST 2018

Drage kolegice,

Evo da bude svima sve poznato - jučer je bila studentica Kristina Grubiša
koja je aktivna u udruzi Kazalište i mladi, a nastavno na onaj mail koji sam
vam proslijedila neki dan. Da ne kompliciramo puno, ja sam je zvala da dođe
i da mi kaže što oni trebaju od nas, pa sam je zamolila da kontaktira Ivanu
(Ivanu onda molim da dalje dogovara s cijelom grupom).

Dakle, njima treba: obavijest na Facebooku (oni pripremaju vizual) o
događanju i natječaju za najbolji cover (to im se svidjelo kod nas)
Shakespearovih djela. Natječaj će biti otvoren do 9.6., a sam tjedan
posvećen Shakespeareu je od 11. do 17.6. 2018.; 11.6. bismo trebali
postaviti izložbu pristiglih radova s time da ćemo točnu lokaciju odrediti
prema broju - opcije: glavno stubište (ako ih bude puno) ili dio "dnevnog
boravka" u prizemlju (kao što je bila izložba spavača) ili zid na 5. katu od
ulaza do pulta (ovisi o broju radova). Tamo gdje će biti izložba radova bit
će i izložena Shakespeareova djela (dogovorit ću s Milom da nam to pripremi
sljedeći tjedan) - osim ako će radova biti toliko da ih stavimo na stubište.
Tako je jer su nam se i studenti malo kasno sjetili, a i zato jer je onaj
"izložbeni" prostor već ranije rezerviran pa ne možemo koristiti vitrine i
malu aulu.

Nisam ih htjela odbiti jer mislim da nam ovakve suradnje trebaju J

U cc sam stavila Milu koja će pripremiti djela i dalje sve oko postavljanja
dogovarati s vama.

Višnja

Višnja Novosel, mag. bibl.

voditeljica knjižnice