[knjiznica-eventuse] shakespeare update

mmarsic at ffzg.hr mmarsic at ffzg.hr
Wed May 30 14:55:49 CEST 2018

Drage kolegice,
za pocetak saljem link na jako zgodan plakat koji su izradili na Goodreads
blogu - o tome kojim redom citati Shakepseareova djela - mislim da bi bilo
zgodno isprintati sliku (na A3) i objesti je iznad knjiga kako je to
obicaj - naravno navesti izvor od kud je slika :)
LINK:
http://www.goodreads.com/blog/show/415-what-shakespeare-play-should-i-read-an-infographic

Knjige cu izabrati u iducih par dana ...

lijep pozdrav,
Mila