[knjiznica-eventuse] Mjesec hrvatske knjige

Katarina Starčević katarina.starcevic at gmail.com
Wed Nov 7 16:03:50 CET 2018

hej,

sve je dobro, samo što se predstavljanja tiče - predstavit ćemo nekoliko
bića, što slikom, tekstom i citatom, što slikom, tekstom i rekvizitom tog
bića, što samim bićem i kratkim tekstom, razne su kombinacije :D i nisu za
sva bića ista predstavljanja pa to nekako općenitije :)

znači, knjige, sama bića, "rekviziti", tekstovi i citati o bićima iz priča,
predaja, usmene književnosti. pokušat ćemo dočarati magični ambijent bića,
vidjet ćemo kako će nam uspjeti :D