[knjiznica-eventuse] Mjesec hrvatske knjige

Ivana Kukić ivanakukich at gmail.com
Thu Nov 8 16:24:09 CET 2018

Haha! Super!

Poslala sam mail o izložbi na mail svima i student svima, stavila sam i na
web stranicu knjižnice, ali nešto se "nije uhvatilo" pa još probam jednom.
Sutra ću složiti album sa svim slikicama, Lucija mi je isto poslala hrpu
toga.

Što se tiče Frenkija, poslala sam ja još podsjetnik prošli tjedan o
izložbi, ali me web urednik nije doživio. Danas sam shvatila i zašto pa ću
ponoviti svakako.

Izložba ovako prek slika izgleda totalno super! Jedva čekam doći sutra i
uživo je vidjeti!!

I hvala, moje psetance je super, dobila kuhanu spizu i sve štima. Zasad. :D
Ne bih se čudila da sve to radi namjerno samo zato da joj kuham... :D

Vidimo se sutra, svaka čast cure! <3
Ivana Kukić, dipl.knjiž.
Knjižnica Filozofskog fakulteta,
zbirka za psihologiju