[knjiznica-eventuse] Mjesec hrvatske knjige

Petra Kos pkos at ffzg.hr
Fri Nov 9 15:36:07 CET 2018

Drage eventuše,
hvala vam svima na fejsbučnim tagovima, pohvalama, podršci i vjeri u moje
sposobnosti! No, našla sam se sad u situaciji da eto moram izaći iz ove
grupe jer više ne uspijevam uskladiti obaveze vezane uz izložbe s obavezama
vezanima uz pult. Žao mi je što je tako ispalo ali što se može. Bilo mi je
stvarno zabavno slagati izložbe s vama i drago mi je što sam imala priliku
nabacivati ideje i slagati priče s hrpom kreativnih žena!

Pozdrav,
Petra