[knjiznica-eventuse] ostali bez mozga :)

Elvira Gotal egotal at ffzg.hr
Mon Nov 12 14:27:35 CET 2018

> Pozdrav,

nije me bilo prošli tjedan, ali moram napisati, znam da vam je već dosta
pohvala :)))))); ali stvarno BRAVO.
Inspirativno, zanimljivo i živo. Predobro je ispalo :)))
Ja se pridružim čim stignem na posao i čim se iskombiniramo ako bude još
čega za nosati...

p.s. Stela, sviđa mi se kako nas obavještavaš :))))

zdrav,

Elvira

skoro sigurno ima, ali ne znam koji tocno tekst :))))? javi pa bumo nasli