[knjiznica-eventuse] upit za suradnjom

Lucija Klanac klanac.lucija at gmail.com
Mon Nov 19 16:59:01 CET 2018

haha, Stela :) ja sam za  sastanak, vidjeti što su zamislili - možda nešto
s digitalnom knjižnicom, e-čitačima, bilo bi kul da je neka aplikacija koja
prilagođava materijale za čitanje - što god da je zvuči jako zanimljivo :)
što se tiče izložbi koje treba otpremit i postavit mislim da nema frke,
ovaj put ćemo se potrudit bolje organizirati da to stvarno odradimo
maksimalno uspješno!

evo razrađene teme Noći muzeja preuzeto s njihove stranice :)
  Hrvatski muzeji u svojoj svakodnevoj praksi koriste suvremene
tehnologije, što podrazumijeva inovativno i kreativno sagledavanje
muzejskih mogućnosti i veću dostupnost muzejskih sadržaja novim segmentima
muzejske publike, putem različitih digitalnih platformi, mobilnih
aplikacija, alata, VR headset-a i brojnih drugih. Komuniciranje različitih
sadržaja – od muzejskih zbirki, stručnih, znanstvenih i drugih događaja,
edukativnih i zabavnih sadržaja, sve do mogućnosti virtualnih obilazaka
muzejskih postava, povijesnih zdanja i zaštićenih baštinskih lokaliteta,
primjena digitalnih tehnologija otvorile su neslućene mogućnosti
inspiracije, interpretacije i prezentacije. Digitalni prostori omogućavaju
preglede, pretraživanje i sagledavanje nevjerojatnih količina različitih
muzejskih sadržaja, njihovo privremeno „prostorno muzeologiziranje“ i
dostupnost velikom broju korisnika. Muzeji su postali atraktivni i
„...uzbudljivi prostori inovacije u kojima kustosi, muzeolozi, povjesničari
umjetnosti i inovatori pronalaze nove načine kako izložiti muzejske
predmete i personalizirati iskustvo posjetitelja..“ 1 Publika danas traži
doživljaj, koji se može prevesti kao istraživanje, prezentaciju, edukaciju,
zabavu i mogućnost da po vlastitom odabiru i način imanentan današnjoj i
sutrašnjoj tehnološkoj razini, istinski dožive povijest, sadašnjost ili
digitalnu budućnost ... Pozivamo muzeje i brojne druge baštinske ustanove
da u Noći muzeja u 2019. godini predstave publici iskustva u primjeni
digitalne tehnologije u radu svojih institucija, te svojim programima i
novim idejama u Noći muzeja, virtualno približe muzejsku i vlastitu
budućno