[knjiznica-eventuse] upit za suradnjom

Elvira Gotal egotal at ffzg.hr
Tue Nov 20 08:50:07 CET 2018

> Hej, ja se pitala hoćemo li morati odraditi noćnu u noći, meni to nije
najzgodnija opcija... samo da se odmah zna...:)

suradnja sa studentima je najvrijednija suradnja i da mogli bi sjesti s
njima i vidjeti što imaju na umu pa nadograditi i zaokružiti....

I da svakako se slažem da trebamo jasnije podijeliti dužnosti da nebude
preopterećenih i rasterećenih...

elvira

Meni se čini dobro da sjednemo sa studentima i čujemo njihove ideje jer