[knjiznica-eventuse] upit za suradnjom

Stela Kos stkos at ffzg.hr
Tue Nov 20 12:03:21 CET 2018

znaci, glas naroda je odlučio :) visnja, hoces ti zakazati sastanak sa
studentima za iduci tjedan ili proslijediti njihov upit pa budemo mi?
i elvira, kaj si mislila, na listu svima obavijest za prinove? samo da se
prijavim, u zaru borbe nismo izvadili mary shelly iz okvira nego je završio
u spremištu na dnu kutije skup sa slikom, pa ga ne bi ni tražila i
raskapala sad ako nije nuzno i ako se ne ljutite?