[knjiznica-eventuse] Grupa za društvene mreže_sastanak _21.11._rezime

Ivana Kukić ivanakukich at gmail.com
Thu Nov 22 13:16:07 CET 2018

SUper cure cuuuper!!

Kako šljaka ovaj kreativni aparat!! <3

Sad sam zvala Anu Popović i rekla je da su u siječnju vitrine za izložbu
slobodne osim 29.1.
Tako da ako ćemo raditi izložbu "što su pisali naši profesori u
2018.",godišnji pregled, vičite! Treba poslati mail Dudi da rezerviramo
termin.

*za eventuše: došli smo na ovu ideju na sastanku grupe za društvene mreže
pa vidite sviđa li vam se

Prijedlog termina: onaj tjedan od 14. do 19.1.2019.

Pozz

Ivana Kukić, dipl.knjiž.
Knjižnica Filozofskog fakulteta,
zbirka za psihologiju