[knjiznica-eventuse] [knjiznica-event

Ivana Kukić ikukic at ffzg.hr
Fri Nov 23 12:42:21 CET 2018

Koliki je taj bor?

Ako nije sad neka ogromna instalacija :D može biti kao dio predbožićnog
razdoblja u prizemlju i kao zabavna stvar koju usput mogu raditi dok sjede
i odmaraju, zašto ne.

A gdje će biti postavljena Lucerna? Ne bi bilo fora da ispadne gužva dolje.

U tom slučaju, koliko sam shvatila 4. kat će biti okićen, možda da ga bolje
stavimo gore?

Neka se svi izjasne pa ćemo vidjeti...

Ivana Kukić, dipl.knjiž.
Knjižnica Filozofskog fakulteta,