[knjiznica-eventuse] frenki

Stela Kos stkos at ffzg.hr
Mon Oct 15 10:49:33 CEST 2018

drage dame,

mislim da je vrijeme da pomalo počnem paničariti i dramiti :) tik-tak,
tik-tak...
dakle, za našeg frankensteina sam nažicala SVE. kad kažem sve, mislim
između ostalih čuda i čudesa i na pravi ljudski mozak u formalinu koji bi
trebala dobiti do početka idućeg tjedna, and many many more...
sad bi vas zamolila da nabacimo neki sastanak da se zdogovorimo kak bi to
sve bacili na hrpu, napravili nekakav plakatić (petra, kate, :winkwink:),
ako imate domeka starih rentgen snimaka bilježim se sa štovanjem za
posudbu, teglice od krastavaca i inog bi dobrodošle (višnja, kak stojimo s
nabavom plastelina?). i to je uglavnom to kaj nam fali da mi sad pada na
pamet...
treba i dogovoriti tko će raditi naslovnice knjiga i plakate filmova, pa
mislim da je najbolje da u srijedu nekad sjednemo i utanačimo detalje, ako
svima odgovara?

prašni i zmazani pozdrav,
stela

P.S. i da, kolko sam žicala od vrata do vrata i pretresla obje zgrade od
podruma do tavana, mislim da sam malo uzburkala znatiželju i da će se to
pozitivno odraziti na posjećenost laboratorija ludog znanstvenika :)