[knjiznica-eventuse] danasnji sastanak

Lucija Klanac klanac.lucija at gmail.com
Thu Oct 18 14:35:08 CEST 2018

ako mogu predlažem Malika Tintilinića :). Termin je skovala sama
Brlić-Mažuranić tj. spojila je vjerovanja o maliku i tintiliniću.
O maliku se pripovjeda na području od Istre do srednje Dalmacije, a poznati
je i kajkavskim Hrvatima, te Slovencima, a o tintilinu se priča u južnoj
Dalmaciji i oko Dubrovnika

o njemu stvarno ima citata, priča, slika.. a i svi ga znaju zbog Šume
Striborove. :)