[knjiznica-eventuse] danasnji sastanak

Petra Kos pkos at ffzg.hr
Mon Oct 22 18:13:43 CEST 2018

Drage žene!
Evo nešto sklepanih vizuala. Plakat je preuzet sa stranice frankenreads, ja
sam samo dodala info (koji se može mijenjati pa javite ako i što treba
mijenjati). Stela je imala ideju da se stavi nešto kao anatomski atlas
čovjeka ali nisam uspjela pronaći neku dobru verziju u odgovarajućoj
veličini pa sam mislila da alternativno isprintamo i poslažemo više
starinskih anatomskih crteža nekih dijelova tijela - većinom su otprilike
A4 veličine.
Javite kako vam se čini i što bi se još moglo napraviti!
Petra

[image: 1.jpg]
[image: 2.jpg]
[image: 3.jpg]