[knjiznica-eventuse] izlozbena polica

Katarina Starčević kstarcev at ffzg.hr
Fri Oct 26 16:29:06 CEST 2018

Draga Višnja,

Petra i ja ionako danas mičemo sve knjige jer se taj dio priprema za
Frankensteina. Nakon toga, kada se s izložbene police maknu mozak i
dijelovi tijela :) i ponovno vrate knjige, rekla si da će te prinove ionako
odabirati predmetni knjižničari, a ne mi.
Knjige koje su trenutno stavljene smo slučajnim odabirom stavile Petra i ja
jer nam nitko nije dao nikakve novitete, a boravak je ionako već kasnio s
postavljanjem (bio je predviđen za rujan - tako stoji u onom mejlu s
popisom događanja u Knjižnici).

Tako da ne bi poslije ni trebalo biti nikakvih problema jer će to ionako
odabirati predmetni knjižničari.

"Problematične" knjige sam jučer već uklonila, nakon što mi je to
napomenuto.

Pozdrav,
Katarina