[knjiznica-eventuse] (no subject)

Dorja Mučnjak dmucnjak at ffzg.hr
Fri Sep 14 10:01:45 CEST 2018

bravo Elvira, bravo cure!

D.

From: Eventuse <eventuse-bounces at mjesec.ffzg.hr> On Behalf Of Lucija Klanac
Sent: Friday, September 14, 2018 9:47 AM
To: Elvira Gotal <egotal at ffzg.hr>
Cc: eventuse at mjesec.ffzg.hr
Subject: Re: [knjiznica-eventuse] (no subject)

Odlične ideje! Što se fotki tiče imam fotić i mogu pofotkati tražene materijale. Mogli bi i neke plakate s popisom događaja isprintat i po faksu staviti! Čini mi se fora onaj što sam poslala Anatomy of bike, na njemu nadodati događaje (predavanje, prikaz filma, popravljanje..).  Naravno, možemo i bilo što drugo, samo da se čuje za događanje :)