[knjiznica-eventuse] (no subject)

Lucija Klanac klanac.lucija at gmail.com
Fri Sep 14 13:21:47 CEST 2018

meni odgovora bilo koji dan pa ću se prilagoditi ostatku ekipe :)

gledala sam malo po Kohi i vidjela da u av zbirci imamo talijanski  film iz
1948. Bicycle thieves.
Po opisu djeluje skroz fora.
Možda bismo mogli neku projekciju u av dvorani organizirati.
 Ne znam kako nam se uklapa s obzirom na ostala događanja i činjenicu da
već imamo dva filmića,
ali šaljem link pa pogledajte :)

https://en.wikipedia.org/wiki/Bicycle_Thieves