[knjiznica-eventuse] eventuše

Lucija Klanac (via Google Sheets) klanac.lucija at gmail.com
Mon Sep 17 14:32:20 CEST 2018

I've shared an item with you:

eventuše
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1z_LZy-J99Zo578cVWbri-5ZQHCbHrHS0lK2SP25wvcM/edit?usp=sharing&ts=5b9f9ed4

It's not an attachment -- it's stored online. To open this item, just click
the link above.

Drage kolegice,

iako Eventuše odlično rade čini mi se da nam neke stvari promaknu u
komunikaciji.

Napravila sam tablicu koja bi nam mogla pomoći u organizaciji.
  - prvi radni list je kalendar s mjesecima pa možemo vidjeti što nas i kada
očekuje
  - u mjesecu u kojem se događanje odvija možemo upisati ideje
  - na sastanku ideje raspravimo te onda upišemo u tablice zaduženja,
potrebne materijale i tijek događanja (primjerice - izložba 13.10.,
projekcija 15. 10.)
- imamo kompletan pregled nad određenim događajem
- tablica je dostupna za editiranje, upisivanje, brisanje :)

čini mi se da bi nam ovo pomoglo oko  još boljeg i uspješnijeg rada :)

Lucija