[knjiznica-eventuse] Biciklopopravljaci

Elvira Gotal egotal at ffzg.hr
Wed Sep 26 13:30:24 CEST 2018

Pozdrav,

javila mi volonterka biciklopopravljaone,

oni bi popravljali ispred faksa. u srijedu 10.10 nakon predavanja.
predavanje je do 12. znači od 13 do 16/17.
donijet će nam u petak i first aid kit.

trebalo bi osim poziva na fejsu za studente, (oni bi čak napravili svoj
poziv koji bi šerali na stranicama bicikloporavljaone, pa bi mi mogli taj
njihov iskoristiti), samo da nam ga proslijede.

svakako bi trebalo rezervirati parking mjesto ispred faksa, obavijestiti
ratimiru.... pa poslati na mail svima da je to mjesto rezervirano...

i trebaju jedan veliki stol. (ksff? ili negdje...)....

nismo se fotkali, da šaljemo ivani zasebno fotke? (osiguravanje hlača)

plakat - poziv za razmjenu opreme?

u kojoj smo fazi?

E.