[knjiznica-eventuse] Noć knjige

Stela Kos stkos at ffzg.hr
Wed Apr 3 18:36:21 CEST 2019

@Dorja, možda sam bila malko nejasna, napisala sam da bi bila igra pogodi
tko sam, ali nisam specificirala da bude i stripjunaka zadanih...sori
kaj se tiče crossinga, nije loša ideja, ali kolko ja poznam stripoljupce,
to se u sefu i pod lokotom čuva i ne iznosi iz kuće ni u slučaju požara
(sef je naravno vatrootporan) :))))))
ali...mogla bi to kuki onlajn napravit, nekakvu burzu/razmjenu stripova,
otvoriti im prostora za ponudu i potražnju prije na eventu pa se odma vidi
kolko ima interesenata i kaj točno im se isplati donositi??
@Katarina, naravno da je sve podložno promjenama i dogovorima do petka ak
ćemo prijavljivat, a i tu se može nešto nejasan biti glede igara pa
prijaviti drustvene igre razne, navesti samo 1 ili dvije i napisati itd. pa
se stigne još kojekaj smislit do 23.
e, da. hoćete da za izložbu knjiga dofuram od doma neke primjerke za u
vitrinu? npr. ferrija život sa Zagorom, jedini izašli broj Superhrvoja? I
mogli bi za podlogu knjiga, a preko one crne gadnosti u vitrinama
naprintati simbole raznoraznih superjunaka (s, pauk, šišmiš, zagorovo ono s
majice, nekakve KABUUUM, KPOW, i slično?

sri, 3. tra 2019. 17:14 Katarina Starčević <katarina.starcevic at gmail.com>