[knjiznica-eventuse] Noć knjige

Stela Kos stkos at ffzg.hr
Tue Apr 9 21:37:46 CEST 2019

Sad sam skužila da mi mail od popodne nije prošao. kompovi celo popodne
umirali iznutra, jel i vama? @Višnja, kaj onda? čekamo upravu ili se
primamo posla? malo smo kratki s vremenom, jos ide uskrs i poduzi vikend,
morali bi pozurit s pripremama? i jel probamo prijaviti event u knjizicu po
zakasnjeloj metodi, bez sigurnih promo materijala do 20.?
sad sam ja umislila da sam elvira i puna sam pitanja :))))
pozz,
stela