[knjiznica-eventuse] Noć knjige

Ivana Kukić ikukic at ffzg.hr
Mon Apr 15 15:44:24 CEST 2019

Bok cure!

Ja sam našla već hrpu ovih blank striova, samo ih trebam isprintati još i
to je to.

Najava za Noć knjige prva ide sutra, a onda ponavljam još 22.4. poziv.
Na 23.4. sam tu u popodnevnoj smjeni pa ću i popratiti sva događanja.

Ivana Kukić, dipl.knjiž.
Knjižnica Filozofskog fakulteta,
zbirka za psihologiju

Tel: 01/409-2246