[knjiznica-eventuse] Noć knjige

Višnja Novosel vnovosel at ffzg.hr
Fri Apr 26 12:24:43 CEST 2019

Drage kolegice,

Rezervirala sam vam sobu za ponedjeljak – javite ako treba mijenjati.

Nisam bila dugo u utorak, ali ono što sam vidjela je bilo super fantastično (da se i ja pridružim pohvalama). Drago mi je da se nalazite odmah, i molim da odmah razmišljate i o potrebnim materijalima i da mi to javite.

Lijep pozdrav,

Višnja