[knjiznica-kreativke] obilježavanje rada u prošloj godini

lklanac at ffzg.hr lklanac at ffzg.hr
Thu Dec 19 13:28:40 CET 2019

Drage kolegice,

iako sam se na neko vrijeme povukla iz grupe imam ideju koju mislim da bi
bilo lako realizirati, a tako bi obilježili sve što smo radili protekle
godine.
Ideja je da po povrtaku s godišnjeg (7.1.) izložimo (objesimo) na sajlu
plakate koje smo napravili za događaje u prošloj godini. Bili bi složeni
kronološki - mogu ja napraviti natpis siječanj (najvjerojatnije u Canvi)
i onda plakate iz siječnja, pa isto ponoviti s veljačom i tako do
prosinca.
Molim da cure koje znaju imamo li plakate i gdje su da jave :)
Nažalost, Mala aula je zauzeta, ali mogli bismo nešto iskombinirati u
prostoru ispred liftova.
Ako je tko voljan sudjelovati, molim da javi.

hvala,

Lucija :)