[knjiznica-eventuse] Kriva je Knjiznica - izlozba

ivujanic at ffzg.hr ivujanic at ffzg.hr
Fri Feb 22 13:56:52 CET 2019

Dragi svi,

dio plakata se nalazi na 4. katu u AV-zbirci (veći dio i taj je dio
uglavnom popisan - link: https://bit.ly/2EfxJkd), dok se drugi dio plakata
nalazi kod nas u prizemlju iza pulta (taj dio nije popisan, uglavnoj je
riječ o manjem formatu printanih plakata i novijim plakatima koje još
nisam stigao upisati i povjeriti).

Kako god mogu pomoći javite.

Lana i Irena su već ranije odvojile dio plakata vezanih uz Knjižnicu
(problem je što imamo dosta plakata raznih skupova, konferencija i sl.
održanih u Knjižnici, no broj plakata vezanih baš uz Knjižnicu samu nije
velik).

Također, dio plakata nisam uspio uloviti tako da može biti još nešto
plakata po katovima u Knjižnici (Elvira tebe gledam :) - mislim da
nedostaju neki vezani uz izložbe i skupove zeleih knjižnica).

Lp,

igor