[knjiznica-eventuse] veselo u nove radne pobjede :)

Stela Kos stkos at ffzg.hr
Mon Jan 14 18:46:15 CET 2019

drage djevojke,

nadam se da ste svježe, odmorne, zdrave i vesele :)
samo da prijavim, konačno se danas javio Denis (prošli tjedan sam ga
kontaktirala pa ništa, već sam mislila da Noć muzeja otpada jer je rok za
prijave bio do petka). on je sam prijavio program zajedno s onim na faxu
kaj su planirali, sutra u 12:00 mu odgovara da se nađemo i dogovorimo
detalje. i to navija da se nađemo u kafiću (valjda mu je dosta čudnog
mirisa sobe za sastanke :))) ). ako ste voljne, slobodne i prisutne,
pozvane ste na kavicu sutra u 12:00 u kezl. ako niste, sve ću poslije
ugurati u mail. a i dogovoriti neko druženjce naše interno (nisam vas
vidjela od lani) da se dogovorimo što i kako i malo brejnstormamo.
osim toga, ovih dana ću se čuti sa gospođom Vedranom iz Travnog, da se
dogovorimo za termine za Bića i Frenkija, po mogućnosti da izbjegnemo
kolizije i gomilanje svega odjednom u 3 dana... i to isto javim čim bude
nekih spoznaja i pomaka, štoviše dapače, popunit ćemo u nekom trenu i
famoznu tabelu sa zadacima :)

tolko od mene, pozdrav svima, vidimo se sutra!
stela