[knjiznica-eventuse] veselo u nove radne pobjede :)

Spigl stelakos0 at gmail.com
Tue Jan 15 14:08:08 CET 2019

bok!

dakle, denisov plan je slijedeći - u dogovoru sa svojom mentoricom odlučio
je smanjiti opseg događanja i prijavili su samo jedan event, zajednički za
knjižnicu i fax, umjesto 2 odvojena. kotizaciju plaća fax, kaže da je to
riješeno.
od događanja planiraju *živu knjižnicu*, koja će se održati u atriju
fakulteta gdje bi složili scenografiju i nekakve police s knjigama, stolove
kao u kafiću da ljudi mogu sjesti i porazgovarati s ciljanim personama,
imaju potvrđenih 4-5 imena zasad (Jakovina, Klasić, Goldstein,
Čačinović...) nadaju se još pokojem, u pregovorima su.
*silent party* bi se održao u prizemlju knjižnice, play listu i nabavu
bežičnih slušalica su isto preuzeli preko sebe, kaže da će Uprava
financirati, od nas mu treba samo prostor.
*lov na blago*  bi se trebao odvijati kroz cijeli fax da prezentiraju
sadržaje koje su planirali odvojeno (tehnološku baštinu-stare projektore,
arheološku zbirku kamenja itd.) i završiti kod nas na prvom katu u
računalnoj dvorani gdje tek ulećemo mi. znači, složili bi izložbu RARA i
par (3-5) plakata (to je denis rekao izvidjeti s upravom da li će platiti
printanje profi plakata ili ćemo opet odprintati na A3 kod davora). na
velikom ekranu bi se vrtila neka prezentacija digitalizirane građe (pričala
sam s borisom, nešto ćemo iskemijat) a knjige (ne previše, max 20) bi
izložili što u pokoju vitrinu (untouchables), što na stolove da ih ljudi
mogu prelistati.
što se tiče pamučnih rukavica, ispitala kod bere pa u ekonomatu, nemaju
pojma i nikad nisu nabavljali, ali kažu da nema problema, samo da nađem
neku ponudu i da višnja potpiše narudžbenicu pa će dobavit. višnja, jel ti
to ok?
znači, naš dio posla se svakim danom sve više smanjuje.
trebamo još bar 2 dobrovoljke koje bi čučale tu sa mnom od 20:00-23:00 u
petak navečer, eventualno poslije prolaza grupe vratile zadnji trag koji
vodi u računalnu i držale ih sve na oku. Katarina je spominjala da bi možda
mogla, no to je bilo prije promjene datuma pa sad revidirajte kak ste
slobodne i tko bi mogao?
i treba napraviti plakatiće za RARE, odabrati par i složiti priču, ja sam
se toga već poprilično primila i skačem svako toliko beri po živcima, pa
mogu i dovršiti, samo bi mi trebala pomoć s izradom plakata jer već i
vrapci na granama znaju da imam dvije lijeve i ne znam ni ravnalom crtu
povući, kamoli koristiti photoshop i canvu :))) Elvira? winkwink? i
eventualno složimo neke nametag/signature za sudionike žive knjižnice...

to je bazično sve. ne čini se puno, mislim da možemo s malo truda to
simpatično napraviti, najveći problem je kaj treba nas par ostati navečer
tu podežurat par sati, ali višnja je natuknula nagradu u vidu slobodnog
dana pa to možda nekome bude motivacija?

javljajte kaj mislite, potencijalne ideje?

lp svima
stela