[knjiznica-kreativke] recitacije

Stela Kos stkos at ffzg.hr
Mon Nov 4 14:01:53 CET 2019

bok.

moj razlog je da sam došla nešto prije 1 cijedeći se kroz cijelu aulu,
vidla sam da ne radi al sam odlučila prvo izlit vodu iz cipela i obut nešto
suho...idem sad pokrenut, valjda se niko iz jutarnje nije sjetio...
kad smo već vrijedni, može u četvrtak u 13:00 brzinski sastančić za božićne
dogovore? onak jedan munjeviti kak mi to znamo i zbavimo? čujem da ideje
pršte, zuje mi iznad glave s gornjih katova :))))
sutra možda prerano s jednim danom najave, a u srijedu potencijalni štrajk
pa mi četvrtak zvoni ko najbolji termin?

i da, daaaaajte moooolim vas popunite tablice, i onu s idejama za na
godinu, a pogotovo onu s potrošnim materijalima i dimenzijama istog, ja bi
al se zbilja ne kužim. ja sam vam od onih koji u hobby shopovima, pevecima
i željeznarijama puuuno krile rukama i igraju pantomime te izazivaju sućut,
a srećom teta u dućanu električne robe već zna da mi je slika u prilogu
žarulja na kobru :)