[knjiznica-kreativke] Knjižnični adventski kalendar

Katarina Starčević katarina.starcevic at gmail.com
Fri Nov 8 12:39:37 CET 2019

Drage cure,

šaljem i ja jednu tablicu :) da u njoj razrađujemo ideje koje se vezane uz
punjenje kalendara. U tablicu sam upisala sve što nam je dosad palo na
pamet i zaduženja za koja znam, vi upisujte dalje i komentirajte pa ćemo u
nekom trenutku morati definitivno odlučiti što točno ide u kalendar.

Žana je još zadužena za izradu ukrasa koji će stajati iznad adventskog
kalendara, a Elvira za izradu samih vrećica za adventski :)

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1yO8_p38zTyctNWHik9Eeh-aY-QGHsJ77ryx9dQRKK54/edit#gid=0

Pozdrav!

Katarina

P.s. Javite ak sam šta zeznula s tablicom pa netko ne može uređivati ili ju
uopće vidjeti!