[knjiznica-kreativke] [knjiznica-eventuse] Popis materijala za kreativnu grupu

Dorja Mučnjak dmucnjak at ffzg.hr
Wed Oct 16 15:32:42 CEST 2019

zapisala

From: Stela Kos <stkos at ffzg.hr>
Sent: Wednesday, October 16, 2019 2:57 PM
To: Katarina Starčević <katarina.starcevic at gmail.com>; Dorja Mučnjak <dmucnjak at ffzg.hr>
Cc: Višnja Novosel <vnovosel at ffzg.hr>; eventuse at mjesec.ffzg.hr
Subject: Re: [knjiznica-kreativke] [knjiznica-eventuse] Popis materijala za kreativnu grupu

znači, sastanak u pon u 13:00 u sobi za sastanke. molim da budete točne da smo brže i da što prije završimo.

@Dorja Mučnjak <mailto:dmucnjak at ffzg.hr>  možeš li nam molim te rezervirati sobu za sastanke?

@žana, silvija i ja smo sad odteglile praznu vitrinu viška koju nam je netko preljubazno dogurao u prizemlje i nalijepio na izložbu...

stavile smo ju tam kod ostalih praznih kraj senzora ako netko pita i traži.