[knjiznica-kreativke] Plan događanja 2020.

Višnja Novosel vnovosel at ffzg.hr
Wed Oct 23 09:51:48 CEST 2019

Drage kreativke,

Možda ne bi bilo loše da sljedeće godine obilježimo i Tjedan otvorenog
pristupa (to je inače ovaj tjedan - a u planiranje možete uključiti i Ivu
MZ).

Isto tako, možda da (ako netko ima pri ruci) pogledamo u našu monografiju
bliži li se neka zanimljiva obljetnica - godišnjice na odsjecima, osnutak
neke bivše knjižnice, sadašnje zbirke..

Imajte na umu i da je 11.3. naš skup "Kriva je knjižnica".

Negdje do travnja ćemo imati i sve statističke podatke koliko je čega
objavljeno pa možda da pred ljeto napravimo i neku informativno-poučnu
izložbu o broju objavljenih radova zaposlenika Fakulteta.

Zatim u suradnji s Uredom za međunarodnu suradnju napraviti neku izložbu o
Erasmus+ programu (iskustva, fotke, sudjelovanje zaposlenika i dolasci
stranaca.)

Nakon toga, izložba o tekućim projektima na Fakultetu - isto u suradnji s
drugom službom.

Bila sam spomenula i Andrića - pa možda nešto nabaciti u vrijeme objave
Nobelovca za sljedeću godinu - ima zanimljivih podataka (tipa koliko iz koje
zemlje, koliko žena, u kojim područjima.)

Ako mi još nešto padne na pamet, pisat ću.

Višnja