[knjiznica-kreativke] Plan događanja 2020.

Stela Kos stkos at ffzg.hr
Wed Oct 23 16:50:33 CEST 2019

Drage cure,

sve ideje su super i dobrodošle, samo sastavljajte liste kaj želite i
mislite da možemo dobro odraditi :) hoćete da se nekad drugi tjedan ili
poslije nađemo live s listama prijedloga i dogovorimo konačni spisak?

Jedino trenutno imam primjedaba na sve što se tiče Zelenih knjižnica:
budući da već 2 tjedna grijemo pol Vrbika kroz prozore i doprinosimo
globalnom zatopljenju punom parom doslovce, bilo što s prefiksom zeleno mi
se čini poprilično licemjerno. I nismo zeleni već zdravo rumeni, da ne
kažem purpurni od vrućine :)

puf pant
Stela