[knjiznica-eventuse] jesen stiže...

Stela Kos stkos at ffzg.hr
Mon Sep 2 15:05:09 CEST 2019

ja se ne oženih :)))))

šalu nastranu, drage curke, nadam se da ste se sve kvalitetno i temeljito
odmorile, hoćemo li se baciti radno u novu akademsku godinu? jeste voljne
da i dalje dejstvujemo i razbacujemo se šarolikim talentima, uljepšavamo
sebi i svima oko sebe radne dane i prostor? ako da, pliz odgovorite (žana,
ti si poznata po ne odgovaranju na mailove :) :P )
da utanačimo neki sastančić ovih dana, ne bi li sklepale jesenski plan i
program te žicale neku siću za repromaterijal?
ako ste za, molim javite i odgovorite na mail do sutra popodne, pa se malo
sastanemo i podružimo u nekom svima odgovarajućem terminu? navodno sutra
temperatura konačno pada s paklene na predvorje pakla, valjda će se konačno
dat i mislit kreativno, kad nam se kaša u glavi ohladi. bar meni, ja sam
već zatražila azil na grenlandu kolko teško podnosim vrućinčine, pa makar
me trump kupio :)))))

lijepi pozdrav,

stela