[knjiznica-eventuse] tablica

Stela Kos stkos at ffzg.hr
Wed Sep 4 15:41:46 CEST 2019

Tako je, Luce, samo oštro!!! :)))
Ubacila brzinski samo datume i naslove, feel free da dopunite svoje ideje,
zaduženja i zahtjeviće za materijalom (Kate, :winkwink: pismenost, Europski
jezici, ovoono). Idem doma pa bumo od jutra smišljale planove (čekamo i da
se Dorja javi sa sretnom viješću da nam je bezecnula prostor :D).
Btw, dodala si tablicu u bookmarke tak da ne gubim link svaki put :D

LP
Stela