[knjiznica-eventuse] Europski dan jezika]

lklanac at ffzg.hr lklanac at ffzg.hr
Fri Sep 20 09:50:00 CEST 2019

dakle, plan je ovakav:

1. Elvirini plakati - isprintati

2. zanimljive činjenice o jezicima - izvukla sam ukratko zanimljivosti i
napravila plakat koji je u prilogu, to također treba isprintati. Prvi put
radila plakat pa ako ima tko kakav komentar neka slobodno kaže :D

3. na https://edl.ecml.at/Teachers/Downloads/tabid/3156/Default.aspx sam
preuzela naljepnice koje imaju natpis - pričaj sa mnom na različitim
jezicima koje možemo isprintati crno-bijelo i izrezati svaku posebo pa
posložiti oko knjiga - to šaljem u drugom mailu jer mi u ovom neće poslati!

4. izložba knjiga - možemo poslagati knjige i oko toga složiti te naljepnice

sve će biti u tablici pa molim da se zapišete kraj onog što bi voljele
raditi!

Hvala!